sobota, 16 stycznia 2016

Villa Pamphili

Hello, I would like to wish you a happy, wonderful and unique 2016th. In this first post in the new year I present you what I bought from collection Balmain for H&M. Unfortunately I went too late and the only thing I could find in my size is shirt in uniform cut. To present it I prepared a look accordant with the latest trends, I hope you will enjoy the final effect. I set together Balmain for H&M shirt with the suit jacket of my project, which I think creates a beautiful composition due to baroque velor patterns, I decided to add chain belt in golden color to made a wilder touch in this stylization. To complete the whole look I match velor shoes, which correspond to the pattern on the jacket. This season, both velor and velvet fabric is a hit of the season, so remember to necessarily invest in clothing and accessories made of them.

 Witajcie Kochani, Chciałbym Wam życzyć szczęśliwego, wspaniałego i wyjątkowego 2016 roku. W swoim pierwszym poście w nowym roku prezentuję Wam, co kupiłem z kolekcji Balmain for H&M. Niestety wybrałem się za późno i jedyne, co udało mi się znaleźć w moim rozmiarze to koszula o kroju mundurowym. Aby ją Wam zaprezentować przygotowałem stylizację zgodną z najnowszymi trendami, sami ocenicie efekt. Koszulę Balmain for H&M zestawiłem z marynarką mojego projektu, która moim zdanie tworzy piękną kompozycję ze względu barokowe welurowe wzory, do tego postanowiłem dodać łańcuchowy pasek w złotym kolorze aby stylizacja zyskała mocniejszy charakter. Aby dopełnić całość dobrałem welurowe buty, które korespondują ze wzorami na marynarce. W tym sezonie zarówno welur jak i aksamit to hit sezonu, więc pamiętajcie aby koniecznie zainwestować w odzież i dodatki z nich wykonane.


















 Jacket  Designed by Myself / Trousers  ZARA/ Shirts BALMAIN for H&M / / Shoes ZARA/  / Bag H&M  /

Photography : Jacek Juras 
image processing : Sylwia.Kopaniarz 

                                          My website : lukaszomiotek.wix.com
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz