wtorek, 25 listopada 2014

MY WORK OTHERSIDE OF NOWHERE , PUBLICATION HUF MAGAZINE

Here are some results of my work that have been published in HUF Magazine. It was a very busy day. The session had place in Wrocław a few months ago, during my short stay in Poland. Great photos done a wonderful photographer Alexandra Macewicz with who I had pleasure to work many times. The model in the pictures is a young David Czechowski - perfectly suited to the nature of my session. He surprised me with his fresh, delicate and innocent beauty. I did styling, makeup and hair styling. Clothing for model from the sessions are from my own wardrobe. I decided to also use the 3 stylizations clothes of my own design.


 Oto kilka efektów moich prac które zostały opublikowane w HUF Magazine. To był bardzo pracowity dzień. Sesja odbyła się we Wrocławiu parę miesięcy temu podczas mojego krótkiego pobytu w Polsce. Wspaniałe zdjęcia wykonała Aleksandra Macewicz cudowna fotograf z która nie raz miałem przyjemność współpracować . Modelem na zdjęciach to młody Dawid Czechowski - idealnie pasował mi do charakteru sesji. Zaskoczył mnie swoja świeżą, delikatna i niewinną uroda . Ja zająłem się stylizacja , makijażem oraz stylizacja włosów. Ubrania modela z sesji pochodzą z mojej własnej garderoby. Postanowiłem użyć również w 3 stylizacjach ubrania mojego własnego projektu.


/ Blazers designed by myself (Łukasz  Omiotek) / Trousers designed by myself (Łukasz  Omiotek) /




                                         / Jackets Zara / Trousers Eredi Pisano / ShoesValdasaar /



                             / Shorts designed by myself  (Łukasz  Omiotek ) / Sandals Zara /



                                                       / Blue Napoleonic suit is Vintage /

 / Trousers designed by myself (Łukasz  Omiotek )   / Shirts designed by myself (Łukasz  Omiotek ) / Sandals Zara/ 






                                                     My website : lukaszomiotek.wix.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz