poniedziałek, 2 czerwca 2014

Rome

Tym razem przepraszam Was za nieostre zdjęcia, ale był to spontaniczny "shotting" zrobiony telefonem. Dziękuję Lindzie, która podjęła się ich obróbki i postarała się z nich wyciągnąć to co mogła. Moja stylizacja należy do tzw. luźnych i wygodnych. Jak zapewne zauważyliście, w najnowszych trendach na lato projektanci promują biel,; np. Lanvin, MONCLER GAMME BLEU. Jego kolekcja dosłownie powaliła mnie, dlatego też znalazła się na moim fan page na Facebooku jako inspiracja. Pokaz na wybiegu zaaranżowanym w stylu boiska golfowego wywarł na mnie ogromne wrażenie. Wracając natomiast do mojej stylizacji, to starałem się aby była dość prosta, ale by jednocześnie 'coś się działo'. W tym celu postanowiłem przełamać biel zielonymi dodatkami, dzięki czemu całość wygląda świeżo i harmonijnie, a Wam jak się podoba taki look?

                                         Łukasz Omiotek Stylist Make-up Artist Fashion Designer

                                                                Menfashionmadness Fan page     












/ Sweater Vintage / Jacket  Black Number / Trousers Eredi Pisano / Watch Rolex / Bag Zara / Sunglasses Carrera / Belts Oviesse / Shoes Zara /

1 komentarz: