sobota, 15 marca 2014

VILLA BORGHESE

Od ponad 2 miesięcy przebywam w Rzymie:) Cudowne miasto, które całkowicie zachwyca mnie swoją architekturą. Są tu przepiękne parki, to właśnie w jednym z takich parków, Villa Borghese powstały zdjęcia. I to zupełnie przypadkiem, robione zwykłym telefonem przez mojego znajomego hihihihi obrobione później przez wspaniałą fotografkę  Estera Matras
Zdecydowanie podczas kolejnej wizyty w Polsce stanę przed jej obiektywem.
Co do mojej stylizacji, jest dość odważna:) Połączyłem spodnie z koszulą w tej samej tonacji kolorystycznej. Identyczne wzory mogłyby sprawić wrażenie iż mam na sobie kombinezon, dlatego przełamałem look białymi dodatkami. Biel to jeden z trendów wiosna/lato 2014.
 Koszula oraz spodnie są mojego projektu. Wykonane z tej samej tkaniny, która została zakupiona w Mediolanie. 100% bawełna wysokiej jakości. Bardzo szlachetna w dotyku. Świetnie się ją nosi,idealnie nadaje się na ciepłe wiosenno letnie dni.

 
 

 /Jackets Zara/ Trousers designed by myself / Shirts designed by myself  / Watch Rolex / Sunglasses Carrera /Belts Oviesse  / Shoes Zara /  Bag Zara /
                                        Łukasz Omiotek Stylist Make-up Artist Fashion Designer
                        
                                                            facebook Menfashionmadness
 

4 komentarze:

  1. :* <3 przez Twój wyjazd Polska jest taaaaaaaaaaaaka szara!! a ja smutna bez ciebie:( ale za to Rzym zyskał!! Pieknego Ptaka:*** kocham:***

    OdpowiedzUsuń
  2. http://jestemweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You are beautiful! <3 Follow us on www.sivafashiontips.blogspot.it ..Follow back??;)

    OdpowiedzUsuń