niedziela, 23 marca 2014

ACID WOOD

Pamiętacie post Beverly Hills oraz spodnie w printy połączone z bordową aksamitną marynarką ? Peleryna, którą prezentuje w tym poście to komplet do tamtych spodni   :) 
 W tej stylizacji połączyłem ja ze spodniami z eco skóry o pięknym czekoladowym odcieniu oraz intensywnym połysku. Spodnie to mój kolejny projekt. Całość rewelacyjnie się zazębia a całość inspirowana jest paryskim lookiem.
 Peleryna to jeden z hitów sezonu,często wykorzystuje ten motyw w moich postach. Odniesienia widać na wybiegu u Thom Browne,Valentino,Dsquared2. Ja postanowiłem dodać coś od siebie. Piękne kolory pistacji i brązu i printy przypominające mi, jak zwykle powiem to, moje ukochane lata 50te! :DDD
 Uwielbiam ten szyk i elegancje minionych lat. Inspiruje mnie to i motywuje do ciągłego poszukiwania. Odważne kolory i wzory!! Podoba się wam te odważne połączenie?




















 

/Cape designed by myself / Trousers designed by myself / Sunglasses Asos.com  / Shoes Vagabond / Bag Zara / gloves Zara / sweater H&M / Watch Rolex/
                                          Łukasz Omiotek Stylist Make-up Artist Fashion Designer

                                                                Facebook Menfashionmadness


Photography : Linda Parys

4 komentarze:

  1. Istna rewelacja! Wszystko dopracowane, cudowny ten płaszcz. I cudowne zdjęcia, super pomys z tym fotelem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest totalnym szaleństwem. Print z peleryny/płaszcza wyborny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna Adriana z Lovleyimperfect na ostatnim Fashion Week'u w Łodzi http://lovelyimperfect.com/fashion-week-i/ miała na sobie płaszcz i spodnie w identyczny print (macie ładne wspólne zdjęcie;)). Blogerka dostała za swoją stylizację zasłużone wyróżnienie od magazynu Grazia. W poście Adriana wspomniała, że print, płaszcz i spodnie są Jej własnego pomysłu. Nasuwa mi się pytanie, czy ktoś tu kogoś hmm... kopiuje, czy po prostu nie paryski look, a Adriana jest dla Pana tak wielką inspiracją?

    I jeszcze jedno, absolutnie nie jest to hejt, ale przez wzgląd na szacunek do czytelników bloga, proponowałabym zwrócić większą uwagę na stylistykę treści pisanej, bo np. cyt: „całość rewelacyjnie się zazębia a całość inspirowana jest paryskim lookiem”, czy też „podoba się wam te odważne połączenie?” nie brzmi zachęcająco. Nie wspominając już o podstawowych błędach jak np. brak przecinków; po przecinku stawiamy spację itp.

    Pańska stylizacja bardzo udana, gratuluję!

    Pozdrawiam,
    Karolina z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Adrianą się przyjaźnimy od kilku lat , mamy trochę podobny gust oboje kochamy się w pintach i kolorach .
      To nie jest żadna kopia Akurat tak się złożyło ze kupiliśmy razem tą samą tkaninę ponieważ bardzo nam się podobała jej faktura oraz wzór .
      Często kupujemy tkaniny u tych samych producentów więc czasem zdarza nam się kupić tą samą tkaninę :)

      Usuń